söndag 6 april 2008

Hörnstans mm!

Nu var det ett tag sedan jag lade upp något på bloggen så nu kommer lite gott och blandat. Efter att ha blivit "mobbad" på jobbet för att inte ha använt en hörnstans så fick jag en i present av min chef som tyckte synd om mig (tack!) Så håll i er: här kommer ett kort där jag har använt stansen! För er som inte pysslar så kan jag nämna att det är de avrundade hörnen ni ska observera. Hur har jag klarat mig *Ler*?

Har också gjort ett kort till Pia som fyller år snart! Hittade ett bronsmetallic-papper på mässan förra helgen som jag förälskade mig i. Varför köpte jag bara ett???

Här kommer ett kort som jag gjorde för ett tag sedan med ett av mina andra favoritpapper (från American Crafts). Det är ett inflyttningskort till en vän som blivit med hus.

Till sist ett beställningskort som jag gjort till en kompis vars svärfar fyllde 60 häromdagen. Han är mäklare så då kom husstämpeln till användning igen. Jag har bara gjort "skalet". Texten inne i kortet skrev de själva.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad snyggt du använt huset!

Anonym sa...

Ojojoj, här har det skapats massor med snyggt! Visst är hörnstansen bra?!!
Vi ses väl i veckan *L*