söndag 13 april 2008

Härlig vårdag!

Vilken härlig dag! Vi åt frukost i solskenet på balkongen för första gången i år. Sen promenerade vi ner till stan och handlade lite smått och gott och åt varsin Cesar-sallad. Väl hemma blev det lite pysslat. Har börjat göra i ordning bland mina recept som ligger slängda i en hög. Hittar jag något recept på nätet som jag tycker verkar gott så skriver jag av det på första bästa papper jag hittar. Sen tänker jag alltid att jag ska renskriva dem och sätta in dem i en pärm men det blir liksom aldrig av. Men nu har jag börjat. Tänkte införskaffa mig ett album i 6x12-format för detta ändamål.



I fredags fick jag några nya stämplar från Gel à Tins som jag var tvungen att prova. Jättehärliga vilda blommor och några insekter. Har embossat (svart pulver) några av dem på ett papper från American Crafts.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lena, jag ÄLSKAR ditt kort. Asgrymma stämplar. Kanske kan få låna nån gång :-)
kram kram

Anonym sa...

Såklart är det ok att du länkar! Jättefint kort och jag gillade iden med rexeptsamling!