fredag 18 april 2008

Pysselnatt

I fredags kväll efter jobbet och efter en god middag satte jag mig ner för att skapa några kort. Glömde helt bort tid och rum. När jag kollade till på klockan så var den 01.00. Så det blev drygt fyra timmars pysslande igår kväll/natt.
Tre färdiga kort !
Det första är till min kära svärmor. Först såg det ut så här:



Men när jag vaknade på morgonen så tyckte jag att det inte blev så bra med namnet i vitt så jag gjorde om det lite:





Och så blev det ett kort till min fd granne Anna.


Stämpeln är från Penny Black (lånad av AMA, Tack!) Bokstäverna är från mitt senaste alfabet "Harmony" (Cuttlebug)


Vill också visa upp ett beställningskort som jag gjorde för ett tag sedan och som mottagaren nu har fått. De små mössen är utklippta från en Penny Black stämpel.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kortet till mig var det vackraste jag sett. Det är mer rosa än vad som syns på bloggen. Och insidan är fin med. Tack.