fredag 21 mars 2008

gLaD pÅsK



Glad Påsk alla vänner!

Långfredag+ snöoväder= En alldeles utmärkt pysseldag och bloggdag. Har gjort några kort under veckan som jag inte riktigt har haft tid att lägga upp.
Annelie, min fd kollega fyller i år idag och detta kort hamnade i hennes brevlåda igår.


Hamnade i brevlådan igår gjorde också dessa två påskkort. Har använt outspädda distressfärger och sedan sprayat över med en blandning av vatten, några droppar distress och en knivsudd Perfect pearl så att kortet får en skimrande effekt (tyvärr syns det dåligt här). Efter det har jag stämplat med olika stämplar.


Idag har jag gjort ett kort till Elias som fyller 4
år på tisdag. Stämplarna är från pysselmyran och är färglagda med PM-pennor.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Glad Påsk vännen. Nu har du gjort d igen = en massa fina kort. Speciellt gillade jag kortet till Elias. Jag har oxå suttit å pysslat i helgen hemma hos mina föräldrar. Det har ju varit så pass mycket snö, så vi har åkt snowracer oxå.Vi ses i veckan. Kram Petra

Anonym sa...

Hola chica
Jag VANN 2 stycken alfabet,YEAH!! Hade is i magen och väntade enda in i sista sekunden för att höja budet.Snacka om adrenalinkick.Har precis gjort klart asken och korten ska jag göra i morgon.Nu är det jag som är sjuk,igen,men jag är inte så dålig så jag inte kan skapa.Jag satt tom och dekorerade kort i bilen på väg hem från Småland.Jobbar du i morgon? Jag tänkte komma förbi och lämna min uppdrag. Kram Petra

Anonym sa...

Hej babe!!

Nu har jag ääääntligen hittat hit. *rodnar klädsamt*

Jag har sagt det för och säger det igen: Du är suverän!!

Ses sen kompis.

KrAMA