söndag 23 maj 2010

Just Magolia # 56 Jane's sketch

I helgen har jag, trots det strålande solskenet, valt att sitta i en källare och pyssla med ett gäng likasinnade. Hur trevligt som helst! Många utmaningar och tävlingar, blandat med utlottningar och annat skoj. Detta kort gjorde jag till en tävling där man bland annat skulle ha sydda stygn, något rivet och minst två olika mönstrade papper. Jag passade samtidigt på att utforma det så att det passar denna veckas "Just Magnolia"-tävling (skiss).


Stämpel: Magnolia, färglagd med Copics.

4 kommentarer:

Donalda sa...

Oh I just love your card dear, so much detail dear.Thanks for joining us at JM

Therese sa...

Kortet blev supersött!
Tack för trevligt sällskap i lördags!
Kram

evelina sa...

hej lena=)

jo.. det gör uront.. ömmar i hela kroppen men jag hänger med ändå. inget kan stoppa mig nu=) vi får ses en sväng när jag kommer hem..

kramkram, tack för att du tittar in ibland

Jennie/Deleelsia sa...

Rosa och sött!
Det är väl aldrig för fint väder för att pyssla ;)