fredag 28 maj 2010

Födelsedagskort!

Tack snälla, för alla fina kommentarer som ni skriver! Jag blir lika glad varje gång.
Sen vill jag passa på att tacka alla företag och butiker som sponsrade priserna vid förra helgens pysselträff:
Det är många i min bekantskapskrets som fyller år nu på våren. Igår fyllde mamma år och hon fick ett odlingsinspirerat kort. Motivet är från Skogstokiga och är färglagt med distresser.

Svärmor fyllde också år för ett tag sen och hon fick ett kort i lila. Motiven (Tilda med katt och Tulpanerna) är från Magnolia och dessa är färglagda med distresser.

Min kompis tvillingpojkar fyllde 6 år i mitten av maj och till dem pysslade jag ihop dessa kort.

Motivstämpeln är från "The greeting farm" och textstämplarna (grattis och Du är 100 % cool) är från Skogstokiga. Motiven är färglagda med Pro-Markers och Copics.

Tack för titten!

1 kommentar:

ele sa...

så mysiga mamma-korten är! gillar att dina kort går i en färgton. Blir väldigt fint.