söndag 5 oktober 2008

Födelsedagsfirande!

Igår fyllde sambon år och det firades med tårta, paket och så klart ett kort. Fast den här gången har jag faktiskt tagit hjälp av datorn och svärföräldrarna (Tack för hjälpen med utskriften!) i stället för att stämpla och färglägga. Sambons stora intresse är ju som bekant film så temat var inte så svårt. Jag har samlat på mig "filmsaker" när det har dykt upp. Texten bakom har jag gjort med hjälp "wordle" som jag hittade en länk till på Pannkakstårtas blogg. Det är en massa filmtitlar som jag skrivit in där. På kortet finns också en cd-skiva (har sparat den genomskinliga skivan som oftast ligger överst när man köper lagringsbara cd-skivor) som är limmad på en utskrift av ett gäng kända skådespelare/skådespelerskor. Den svarta ramen runt om är utskuren av sammetspapper.


2 kommentarer:

Anonym sa...

wow vilket snyggt kort!!
hoppas ni hade ett trevligt födelsedagsfirande.

jag messar petra å ber om ditt nummer så jag kan skicka vägbeskrivning... vad tror ni om 09.30-10 tiden???
vi ses imon,
wihoo!!!
KRAM

Anonym sa...

mailat å klart!
vi ses imorgon=)
kramkram