torsdag 9 oktober 2008

Elvis - nu som stämpel!

Jag var ju bara tvungen att prova att göra en stämpel från ett fotografi och självklart så fick Elvis stå som modell. Här är resultatet (tyvärr så är det inte så bra fotat) och originalbilden:




Jag blir alltid så imponerad av människor som kommer sig för att göra saker som man tänkt göra ett tag. Som att ta körkort när man är lite äldre än de 18 år man förväntas vara när man tar det. Jag vet inte om jag själv skulle fixa det (tur att jag redan har ett). Malin gjorde det här om dagen: Grattis!
Filurstämpeln fick jag låna av snälla AMA (tusen tack!)

1 kommentar:

Anonym sa...

åå där är han lilla missen!
Jo super tack att ni kom. hur mysigt som helst ju!! de nya sassafras papprerna har kommit!!! gaaa!!! det är så fina! jag har redan gjort fem layouter, men de lär du få se nere på arkivet=)
Vi ses på tisdag då.. å ha det så galet kul i helgen!
kramkram