tisdag 16 september 2008

Det var ett tag sedan jag uppdaterade här!

Min pappa påpekade för mig härom dagen att det var ett tag sedan jag uppdaterade bloggen. Så nu har jag tagit mig i kragen! Idag har jag suttit med Petra och Evelina på Arkivet och pysslat ett par timmar. Tiden bara flög iväg. En supertrevlig pysseldag! Gjorde faktiskt årets första julkort. Det översta kortet har jag dock inte gjort idag utan det var ett tag sedan.

Julkortet är av det enklare slaget och tyvärr så gör det sig inte så bra på bild. Det syns ganska dåligt men stämpeln, som är från Inkido, är embossad med bronspulver.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lena
De var roligt att se vad du har gjort.Du gör jätte fina kort med mer tycker jag.Jag skall länka hit så är de lätt att gå hit o kolla.
Kram från Lillian

Anonym sa...

Hej och tack för ditt alltid så trevliga sällskap idag.
Vi ses i morron bitti :)
kramar Petra

Anonym sa...

Hej Lena nu finns de ett litet inlägg till dig i min blogg,kram.

Anonym sa...

Hej!
Ja du det var dags nu då ja...för julkorts skapande:-)
Jättefina båda 2 :-)
Kram kram