onsdag 17 september 2008

Pyssel på hemmaplan!

Vi fick inte nog av att pyssla på Arkivet igår så idag kom Petra och Evelina hem till mig och pysslade. Väldigt trevligt att de orkade släpa hit sina pysselsaker och göra mig sällskap nästan en hel dag. Båda två är så inspirerande! Det är kul att bara sitta och titta på när andra skapar. Man får så mycket idéer. Evelina gjorde ett kort som jag tror att jag ska kopiera rakt av. Mycket prat och mycket kaffedrickande blev det, men årets andra julkort blev faktiskt till under dagen.

Stämpeln är från Magnolia, den är färglagd med Promarkers och har fått lite guldstickles på sig. Alfabetet är QK Vixen (tack för lånet Evelina).

1 kommentar:

Anonym sa...

hejhopp!
tusen tack för en inspirerande dag! det var verkligen superskoj att komma hem till dig å se hur du hade det=) å tack för all hjälp med stämplingen.
Vi ses snart (även om jag förmodligen inte kommer ha tid att komma till arkivet imorgon)
stora kramar
evelina