måndag 18 augusti 2008

Vad är det för en dag...

...är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag för det är Camillas födelsedag. Hurra hurra hurra! Min kära barndomskompis som jag har känt sedan jag var 3 år fyller 35 idag. Hm, vart har de där 32 åren tagit vägen egentligen? Det är bara så synd att vi numera bor en bit ifrån varandra och inte kan träffas så ofta (och det är bara mitt fel för det är jag som hela tiden flyttar längre och längre bort) men jag är glad över att vi fortfarande lyckas hålla kontakten.

På kortet har jag för första gången broderat en del. Det syns tyvärr ganska dåligt här men det är en broderad swirl i ljusbrunt som jag sedan har dekorerat med små vita blommor. Stämplarna är från Magnolia.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Du har en liten utmärkelse att hämta i min blogg.. :D

Anonym sa...

Hej och tack för hjälpen vännen.
Your secret is safe with me *L*
Tittar in nån dag så jag får krama på dig.
Petra