lördag 11 april 2009

Dammat av mina distresser!

Idag har det inhandlats nya blommor till balkongen. Eftersom jag gillar att leva lite farligt :-) så planterade jag ut pelargonerna på en gång. Det är bara hålla tummarna för att det inte blir några frostnätter. Tanken var att jag skulle damma och skura av lite på balkongen efter det att jag planterat. Men se så bidde det inte: jag dammade av mina distressfärger istället och skapade ett "bra ha" kort. Bakgrunden har jag målat med ditressfärger, trädet är stämplat direkt på bakgrunden och färglagt med Pro-Markers.


Elvis, som fyllde 7 år igår, fick en kruka med färdigodlat kattgräs i försenad present. Han fullkommligt älskar det men när jag försöker odla det själv så hinner det inte växa till sig innan han är där och gnager av det. Och gömma det kan man glömma. Han hittar det vart man än ställer det.

3 kommentarer:

Therese sa...

Oj oj oj! har inte varit in här på ett par dagar och jisses vad jag missat mycket! Såååå himla fina kort lena!! :D kramkram

Annika Svensson sa...

Men jösses vad gulligt kort. Du är allt duktig du.

Kram Annika

Pernilla ~Pillan~ sa...

Va mycket fina kort du har gjort! Din blogg kommer jag till igen!