tisdag 17 juni 2008

Skor till sommarfönstret

Har pysslat ihop ett par "Converse skor" av papper. De finns att beskåda i Arkivets sommarskyltfönster. Jag hade tänkt att fixa ett par träskor men jag fick inte till det och så kom jag på att jag för ett tag sedan fick ett mönster på dessa skor (tack Anna). Det var egentligen tänkt att man skulle göra dessa av sugarpaste och ha som tårtdekoration (titta in på sidan sockersött och kolla in hennes helt fantastiska tårtor). Fick justera mallen flera gånger för det var svårt att få fast alla delarna.


2 kommentarer:

Vägen från 137kilo sa...

Oj vad fina de blev! De måste ju vara väldigt mycket enklare att göra i sockerpasta än i papper (töjbart respektive stumt) så jag är väldigt imponerad. Kul att du fick användning av mallen till något iaf!
Superfina sommarkort medan med! :D

Anonym sa...

super söta är de!! O ännu sötare live :)
kram Angelica