torsdag 5 augusti 2010

Smycken


I början av sommaren fick jag för mig att jag skulle prova att göra smycken. Jag testade det för några år sedan då jag följde med en vän på en eftermiddagskurs. Den gången tyckte jag inte att det var något för mig men nu tycker jag att det är riktigt kul.
Min mamma och pappa har varit kattvakter i två veckor då vi var i Grekland. Som tack för att katterna fått bott hos dem så fick mamma ett halsband och ett armband i silver och vitt. Asken, som är inköpt på Panduro, har jag klätt i papper och spets och dekorerat med rosor och "pärlor på spröt".




Halsband och armband i turkost och silver. Armbandet är gjort på memory-wire.

2 kommentarer:

Bara jag sa...

Gud vad fin ask. KÄR

ele sa...

vilken vacker gåva! Alltså ask och halsband. Gillar verkligen det översta fotot. Så vackert!