söndag 9 augusti 2009

En ny liten vän och några kort.

Jag förundras verkligen över alla som hinner och orkar skapa och blogga flera gånger i veckan. Hos mig blir det verkligen långt mellan gångerna. Tanken var att jag skulle ägna dagen åt att pyssla lite eftersom solen inte ville visa sig här i Göteborg idag. Men idag har i princip hela dagen gått åt till att ladda över bilder från kameran till datorn och att sortera och rensa bland alla hundratals bilder som blivit liggandes på hårddisken. Jag kom mig också för att beställa en massa papperskopior på de bästa bilderna. Hittade också en del bilder på kort som jag har skapat för ett tag sedan men som inte har fått visa upp sig här i bloggen.

Centrera

Gårdagen bjöd inte bara på ett härligt väder utan också en liten tripp till min svärmor och svärfar i Kungshamn. Där föddes min nya lilla vän för snart tre veckor sedan: Smilla! Hon är så rackarns söt och jag hoppas verkligen att hon vill flytta in här hos oss om ungerfär två månader.



Visst är hon söt! Undra bara om Elvis kommer gilla henne??

6 kommentarer:

Unknown sa...

Måste säga att det är jättesöta kort du gör :)

Jag förstår aldrig var folk får sin fantasi ifrån till att göra så fina saker så med andra ord är jag jätteavundsjuk :(......
Men jag är nog inte så händig heller så det hade inte hjälpt med bara fantasi...

Lycka till i fortsättningen med dina kort!
Kram

Thezzan sa...

åh men vilken liten sötis!! :D
och finfina kort också!

Pernilla ~Pillan~ sa...

Vilket underbart Cupcakes-kort!

Monica sa...

Vilken underbar liten kattunge!!! Så otroligt söt :-) Gillar ditt muffinskort väldigt mycket också :-). Nu ska jag kika runt bland alla fina saker du har gjort. Första gången jag hittar hit idag. Hoppas du får en härlig dag!
Kram Monica!

Anonym sa...

så fina bilder på katterna. Hon är så söt lilla "Smilla".

ele sa...

fint muffinskort och vilken söt katt. Fina färger!