onsdag 24 december 2008

God Jul!


Drömmen om en vit jul kanske slår in i år för idag när jag vaknade så föll det stora flingor utanför fönstret. Det är bara att hoppas att det fortsätter och att det inte blir några plusgrader. Elvis gick ut en stund men det var visst för kallt för de små tassarna för han gick in nästan lika snabbt igen.




Nu ska jag bara njuta av lite julledighet för den senaste veckan har det varit väldigt mycket att stå i. Jag och två av mina vänner har gått och blivit med en förskola som vi ska driva från och med januari. Så det har varit många långa dagar och sena kvällar för vår del och mer arbete väntar efter julhelgen. Vad har vi gett oss in på?

Hoppas att ni alla får en riktigt God Jul och ett Gott slut på detta år!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå vilka fina julkort och julkalendern *fniss* du gav minsan inte upp :) jätte fin.
God jul och gott nytt år
kram Nancy

Anonym sa...

Guuud så mycket fint du gjort!
Allt du gör blir sååå fint!
Hoppas vi ses nån dag snart!!!
Kram kram

Anonym sa...

God Jul på dig med Lena!:D Är det sant?! Ska ni öppna förskola?? va kuuul!! Vi är några på jobbet som drömmer om att öppna egen skola men än så länge är det bara en dröm men va roligt det vore!:D Vet du vad jag fick pengar till av tomten(läs min sambo)?? En sillhouette!! Jag svävar på moln nu! hihi :D
Ha en fortsatt trevlig helg Lena!! kram kram

Anonym sa...

Glömde säga att dina kort var superfina!:D

Anonym sa...

lycka till med förskolan. Hoppas du hinner scrappa i fortsättningen med . kram

Anonym sa...

Önskar dig ett gott nytt 2009!!
krAM Anneli

Anonym sa...

God fortsättning hjärtat!1
herregud, vilket arbete du lagt ner på julkalendern, men den är magnifik!!

kram Petra

Anonym sa...

inte så mkt snö på julafton, men idag så kom det ju lite! Hoppas jul o nyår varit bra!! Massor med fint här som alltid! Kram

Anonym sa...

Men hallå GOD JUL NU!
Nä dax att uppdatera så jag vet vad du gör ;)
Sköt om dig
kram Nancy

Anonym sa...

Spanar efter nyheter!! Hoppas att allt är väl! KRAM