söndag 18 maj 2008

Agnes 2 år!

I går träffades alla DT-tjejer och all personal på Arkivet för att pyssla och ge varandra lite tips och idéer men framförallt för att umgås. Tarja bjöd på en gudomlig italiensk buffé! En jättetrevlig dag/kväll.
Saknade dock er: Petra och Paula!
Ska visa upp vad jag/vi gjorde lite senare (blev inte färdigt med allt).

Imorgon fyller mitt kusinbarn Agnes 2 år! Hoppas att detta kort letar sig fram till rätt brevlåda. Är nämligen lite osäker på adressen eftersom hon och hennes föräldrar nästan nyss har flyttat till ett alldeles nybyggt hus. Har använt Penny Black alfabetet igen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Återigen ett jättefint kort. Jag saknade er oxå, men jag tror inte att ni hade upskattat om jag hade kommit med magsjuka. D får bli pyssel en annan gång. Ser fram emot å se vad ni gjorde.
kram Petra